Geri Ödeme ve İade Politikası

Genel Bakış

İade ve iade politikamız 30 gün sürer. Satın alma işleminizden bu yana 30 gün geçtiyse, size tam bir iade veya değişim teklif edemeyiz.

İade için uygun olabilmeniz için, ürününüzün kullanılmamış ve aldığınız zamanki durumda olması gerekir. Ayrıca orijinal ambalajında ​​olması gerekir.

Birkaç tür mal iadeden muaftır. Yiyecek, çiçek, gazete veya dergi gibi bozulabilir mallar iade edilemez. Ayrıca, kişisel veya hijyenik ürünler, tehlikeli maddeler veya yanıcı sıvılar veya gazlar içeren ürünleri de kabul etmiyoruz.

İade edilemeyen ek ürünler:

  • Hediye Kartları
  • İndirilebilir yazılım ürünleri
  • Sağlık ve kişisel bakım ürünleri
  • Takılar

İadenizi tamamlamak için bir makbuz veya satın alma belgesine ihtiyacımız var.Lütfen satın aldığınız ürünü üreticiye geri göndermeyin.Sadece kısmi geri ödemelerin yapıldığı belirli durumlar vardır:

  • Açıkça kullanım izleri olan kitap Açılmış CD, DVD, VHS kaset, yazılım, video oyunu, kaset veya vinil plak.
  • Orijinal durumunda olmayan, hasarlı veya bizim hatamızdan kaynaklanmayan nedenlerle parçaları eksik olan herhangi bir ürün.
  • Teslimattan sonra 30 günden fazla bir süre sonra iade edilen herhangi bir ürün

Geri Ödemeler

İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, iade ettiğiniz ürünü aldığımızı bildirmek için size bir e-posta göndereceğiz. Ayrıca, geri ödemenizin onaylanıp onaylanmadığını da size bildireceğiz.Onaylanırsanız, geri ödemeniz işleme alınacak ve belirli bir gün sayısı içinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak bir kredi uygulanacaktır.

Geç veya Eksik İadeler

Henüz geri ödeme almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin.

Ardından kredi kartı şirketinizle iletişime geçin, geri ödemenizin resmi olarak gönderilmesi biraz zaman alabilir.

Ardından bankanızla iletişime geçin. Geri ödeme gönderilmeden önce genellikle biraz işlem süresi olur.

Tüm bunları yaptıysanız ve hala geri ödemenizi almadıysanız, lütfen info@nevablue.com.tr adresinden bizimle iletişime geçin.

İndirimli ve Kampanyalı Ürünler

Sadece normal fiyatlı ürünler iade edilebilir. İndirimli ürünler iade edilemez.

Değişim

Yalnızca arızalı veya hasarlıysa ürünleri değiştiririz. Aynı ürünle değiştirmeniz gerekirse, bize {email address} adresinden bir e-posta gönderin ve ürününüzü bize ulaştırmak e-mail ile bizlerden kargo kodu talep ediniz.

Hediyeler

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Gönderim İadeleri

Ürününüzü iade etmek için, ürününüzü bizlerden aldığınız kargo kodu ile kargoya teslim ediniz.

Ürününüzü iade etmek için kendi nakliye masraflarınızı ödemekten siz sorumlusunuz. Nakliye masrafları iade edilmez. Bir geri ödeme alırsanız, iade nakliye masrafı geri ödemenizden düşülecektir.

Yaşadığınız yere bağlı olarak, değiştirilen ürününüzün size ulaşmasının ne kadar süreceği değişebilir.

Daha pahalı ürünler iade ediyorsanız, takip edilebilir bir nakliye hizmeti kullanmayı veya nakliye sigortası satın almayı düşünebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü alacağımızı garanti etmiyoruz.

Yardıma mı İhtiyacınız var?

İade ve iadelerle ilgili sorularınız için info@nevablue.com.tr adresinden bize ulaşın.